ADD-IDA's tax å mkt

Jaha, vad ska jag skriva egentligen?
Mitt liv suger.
Jag umgås via msn och ibland någon av mina mobiler.
Min stalker har slutat ringa, nu är det mer jag som stalkar, eller?
Såå ensam så jag stalkar min stalker.
Näe, men att börja studera är ju som att välja ensamheten.

Mamma: Du kanske borde kolla upp om du har ADD.
Jag: Men vad ska läkarna göra då?
Mamma: Ge dig medicin..
Jag: TJACK ELLER?!
Mamma: Nä, eller jo, antagligen.
Jag: HEJ JAG HETER IDA!!!!!!!!!
Mamma: Åh, gud...

Jag har tänkt på en sak, om tålamod.
Man är ju ganska van vid att killar beter sig men ändå tänker man
"ja, men han är ju en kille.." som att det skulle vara en ursäkt?
Man är liksom van vid att killar ljuger om saker, är otrogna och
snackar en jävla massa skit. Man har liksom vant sig vid det,
men så ska det ju fan inte vara? Jag tror fan alla tjejer har ursäktat
en killes beteende genom att undermedvetet tänka "Ah, men han är ju en kille".
Så jävla fucked up.

Dagens störigaste:
En polare har dejtat en kille i typ två månader.
De har sovit ihop hur mycket som helst och allt har varit jättebra.
Jag har träffat honom och han sa "jag skulle aldrig göra henne ledsen"
och jag sa givetvis "om du gör det så dödar jag dig".
Så som det ska vara liksom, men vad nu? Han sitter och säger att
hon är en så himla bra tjej och verkar vara rejäl, jag trodde verkligen
att han var bra i huvudet. MEN VAD GÖR HAN?
Båda åker iväg över Valborg, han skickar sms om att han saknar henne
och att han vill sova med henne. Hon saknar honom också och så. Gulligt.
Sen dagen efter Valborg så ringer han och är jätteangelägen om att träffa
henne och säger "åh jag saknar dig så mycket! jag tycker så mycket om dig".
Söndag, så svarar han inte på sms eller när hon ringer? Hans ex har skrivit
"haha småtjejer?" på hans wall på fb. Min polare börjar undra vad fan som har
hänt. Vad tror ni har hänt? JO, DET GAMLA VANLIGA! Så hon ber honom dra åt
helvete, vilket var ett jävligt bra val. Han säger "Du ska alltid tro det värsta".
Vad ser hon sen? Jo, en liten brud har skrivit "Ååh, såg ditt sms nu! Jag blir glad
av dig också. Vi ses på Fredag!". Så ska den där bruden liksom åka i minst 5 timmar
till honom. De kände inte ens varandra innan! Jävla killar!!!

tax very much
Läskig min, men ändå. Bara kärlek!

Kommentarer
Postat av: Bea

Inget förvånar mig fan... jävla svin det finns.

2010-05-05 @ 00:26:43
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/
Postat av: Nadja

Karlar är skit, det vet alla! speciellt han! :) Whatever, man ska ta sådant med ett skratt, det gör jag. Hans beteende är skrattretande!!

2010-05-08 @ 13:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0