With a trigger to fuck you

German luger for your ass bitch, deepthroated.

Fan vad jag hatar MÄNniskor idag. Fucked up.
En snubbe ringde mig i natt, 10 gånger.
Skickade typ 10 sms. Jag svarade en gång när han ringde.
Klockan var förfan halv fyra eller något.

Han: Hallå, vad gör du?
Jag: Jag sover.
Han: Var är du?
Jag: Hemma?
Han: Jag är i Västervik.
Jag: Jaha...
Han: Vad gör du då?
Jag: SOVER?!
Han: Får jag sova hos dig? Inget sexuellt alltså, bara sova.
Jag: Nej.
Han: Varför?
Jag: Jag vill inte.
Han: Men varför?
Jag: Eh, eh... jag har besök.
Han: Jaha, men säg det från början då!

Klart jag inte hade besök, men vad fan?!
HAN SKA BLI PAPPA OM EN MÅNAD!!!
Vaddå åka till Västervik och supa sig full och ringa en brud klockan halv fyra?
Jag blir så jävla sneeeee!

Alla verkar ha ballat ur totalt.
Umgås med skräp, bli skräp.
SKRÄP SKRÄP SKRÄP!

Är det småstadsdekadens eller är det världen?

"Människans eviga sökande efter en partner, det klär mig inte"

Snälla, säg att det finns någon som inte ballat ur än?
Jag orkar inte. Jag vill inte ens lära känna någon ny.
Waste of time. Jag tror inte på mänskligheten längre.
Jag är besviken.

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag håller nog på att balla ur jag med, men det beror på alla BALLAR!!

2010-03-14 @ 14:32:43
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0