Två märkliga händelser.

En märklig händelse som hände för typ 5-6 år sen:

Jag var påväg hem och gick förbi Stadsparken.
En alkis kommer emot mig och säger:
- Haru en tändarill?
- Nej, säger jag förvirrat och börjar gå snabbt därifrån.
- Va inte rädd, farbror Stefan ska skydda dig...

Jag börjar gå snabbare eftersom jag vill inte att han skulle få för sig att följa efter mig.
Då skriker mannen:
- JÄVLA HORA, DU BEHÖVER INTE VARA RÄDD SA JAG!!!

Då började jag springa. Haha.


En annan märklig händelse:

Min pojkvän hade tagit studenten.
Jag stod utanför ett ställe med en polare och pratade.
Helt plötsligt får jag syn på min pojkvän och några av hans vänner.

- Nej men hej! säger jag.
- Hej...

Vi pussas lite, sen säger han:
- Ida, gå hem!
- Haha varför?
- Du kan inte vara här!
- Jo, det kan jag ju tydligen.

Jag suckar lite för jag märker att han är dyngrak.
Han fortsätter:
- Ida, gå hem! Gå hem, Ida.
- Jag tänker inte gå hem.
- Du har ingen att vara med, Ida, gå hem!
- Men jag står ju här med Siri!

I det här ögonblicket hoppar en av hans vänner in i diskussionen och skriker "hora".

- Siri vill inte vara med dig, fortsätter min pojkvän.
- Men jag ÄR ju här med Siri.
- Ida, gå hem! Du kan inte vara med mig hela tiden.
- Men jag är med Siri.
- Ida, gå hem! Siri vill inte vara med dig.

Suck... jag vet inte hur det slutade men jag tror att jag lovade att gå hem.
Fast egentligen stack jag och Siri hem till hennes pojkvän och spelade TV-spel
till klockan sex på morgonen. Haha :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bisarrt.



Varför ville han att du skulle gå??

2010-03-20 @ 12:57:32
Postat av: Ida

Jag vet faktiskt inte.

2010-03-20 @ 14:59:46
URL: http://caprisonne.blogg.se/
Postat av: MAria

haha VART E NYCKELN?!

2010-03-22 @ 16:27:37
Postat av: Ida

Haha precis! Nyckeln blev uppföljaren till "Gå hem, Ida".

2010-03-22 @ 16:33:13
URL: http://caprisonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0