SMS-WARS

Jag är förbannad.
Här har jag, Ida Blomstrand, skickat iväg ett roligt och ett jävligt FINT sms.
Inget jävla svar.
4 jävla SMS utan svar.

Bra anledningar att inte svara på SMS:
1. Personen som skickar har dödat ens familj.
2. Personen har tänt eld på ens lägenhet.
3. Mobilen har gått sönder.
4. Man har inga pengar.
5. Personen skickar bara snuskiga sms.
6. Personen stalkar.
7. Man känner inte personen som skickade.
8. Det är ett sms som man bara kan svara "okey" på.
9. Man har inga händer.
10. Man är blind.

Nu har jag ju nämligen hamnat i SMS-fällan.
Jag har skickat 4 sms utan svar.

Så enligt mottagaren är jag väl antagligen:
1. Kär i honom
2. Tänd på honom
3. Besatt av honom
4. Psykopat

Kan säga att inte är något av det. Jag gjorde det för att vara snäll.
Men om någon säger att den mår så jävla dåligt och om man hör av sig,
vad fan tror personen? Så jävla efterbliven. Hoppas bara att han mår sämre
och sämre för varje dag. Jag tycker det är han som skämmer ut sig.

Missade två samtal från dolt nummer igår. Jävligt bra. Ingen aning vad det gäller.
Inget jävla dolt nummer ska ringa mig. Hoppas på HIV och hepatit. Så jävla sunkigt.

Igår på historian så tyckte jag att en fet snubbe hade snygga ögonbryn och sexig röst.
Funderar på att söka hjälp. Men den var fan het. Han verkade så jävla självsäker när han redovisade.

PLUGG PLUGG PLUGG IT UP!

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag förstår inte heller vad det är för problem att kunna svara på ett jävla SMS!!!

2010-03-19 @ 17:17:45
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/
Postat av: MAria

men hallå ibland har man inga pengar på mobilen jööööööh!!!

2010-03-22 @ 16:28:58
Postat av: MAria

fast om folk inte svarar kan man ju alltid ringa upp skitargt o skriva "VARFÖR SVARAR DU INTE PÅ MITT SMS?!?!?!?!"-det har jag råkat ut för. läzkigt

2010-03-22 @ 16:29:50
Postat av: MAria

*skrika

2010-03-22 @ 16:30:29
Postat av: MAria

*skrika ehe hehe hehe

2010-03-22 @ 16:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0