Sitta hemma, en fredag.

Igår satt jag hemma alldeles själv, i mitt rum, vid min dator.
Jag orkade ändå inte göra något, men jag kände mig lite isolerad.
Mamma hade en vän här, fast de gick inte ut till krogen.
Jag vill att mamma ska hitta en karl snart. Riktigt snart.

Men såklart blev jag ganska uttråkad och lyssnade på metal.
Jag hade sminkat mig jättefint, men sen fick jag ett telefonsamtal
som var så roligt så jag började gråta. Ja, jag har börjat gråta av
skratt igen. Very good.

Black metal + skratt =

som ikke hyller vår faderland

Chaos & Hell.

Ska kanske ut en sväng idag, borde ha corpse paint.
Kanske borde knycka en katt och offra den till satan?
Kanske borde skriva att Varg är snygg.
Vem vet vad man borde göra?
Inget spelar ändå någon roll :)

Sweetheart

Men nää, jag är fortfarande ett söthjärta.

Imorse när jag vaknade kändes det som vanligt att jag hade blivit överkörd.
Jag har ont på stjärten fast jag inte har rört mig något, som att det skulle vara
träningsvärk. Riktigt, riktigt märkligt. Sen är jag ju alltid sjukt svullen i ansiktet,
men idag känns ansiktet varmt också. Täcket var en boll i påslakanet och det
väldigt kallt i rummet. Då önskade jag faktiskt att någon hade sovit med mig
och kunnat mysa på morgonen, men nää, jag har inte fått morgonmys på flera
jävla månader, aoouh, döden. 

Varför har jag fräknar på morgonen?
Kanske för att locka till mig någon som vill mysa.

Sjukt jävla sugen på mys.

Cravings:
1. Mysa
2. Massage
3. Kramas
4. Pussas

Fast det lär inte hända inom den närmsta framtiden ändå.

Kommentarer
Postat av: Bea

Fräknar endast på morgonen? Vad märkligt. :D

2010-03-27 @ 20:44:37
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/
Postat av: Ida

haha ja men sött

2010-03-28 @ 17:32:41
URL: http://caprisonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0