Shopaholic =(

Leggings

Jag var "tvungen" att köpa nya lackleggings.
De andra som jag köpte i somras har blivit för stora, jag vill att de ska sitta tight.
Ska bli jävligt rockigt.

Någon ful gammal tröja

Jag tänkte att den här skulle bli bra att ha? Troligt.
Nä men skönt att ha en lång tröja så stjärten inte blir så mycket i fokus.
Hoppas bara den inte sitter så tight. Jag gillar inte min kropp så mycket.
Efter allt supande börjar jag känna mig fet. Väger säkert 54 nu eller något,
varav 2 kg är öl.

Plus det där så blev det ett rött läppstift och några rock'n'roll-salvor.
Fråga mig inte. Jag är shopaholic och alcoholic. Samlar jag på behov eller?
Fan ta mig. Fast jag fick ju 100 kronor av nelly.se (TACK!!!)

If its murder

Jag kanske har lite ångest över helgen ändå.
Men whatever. Just another day living like a rockstar.
Så länge jag inte blir kär så mår jag bra :)

Foo fighters - Everlong
Pain of salvation - Road salt
Nirvana - Love buzz
Mos def - Supermagic
TKU - Moffegreven
Candysuck - Turn me on
Bikini kill - Sugar

En annan sak som jag har tänkt på är att jag verkligen inte gillar att ta i hand.
Man vet aldrig hur ofta folk tvättar händerna. Jag gillar inte ögonkontakt heller.
Mest för att jag har börjat skela. Datorn fo shizzle. Haha, vem vet? Jag kanske inte
gillar ögonkontakt och kroppskontakt för jag tror att jag kommer bli kär. HAHAHA!

Mina favoritcitat:
"Det svider när jag kissar, men fan vad gött det är att knulla"
&
"Jag låg bara med dig för att få en till vän på Facebook"

Prova att säga det till ett ragg :D
Jag är det största svinet.

"De män som finns däruppe hatar pladder,
På flickor som mest sladdrar blir man trött.
Så på land blir lyckan gjord,
Om kvinnor spar på sina ord.
Ta tänk efter det som tjatas och blir nött.
Hör upp!
Man måste inte alltid konversera,
En gentleman vill slippa om han kan.
Men han svansar som en hund,
För en dam som är stum.
Var tyst så blir du kysst och får din man"
- Ursula i Lilla Sjöjungfrun.


Hahahahaha! Ska få mat från donken. Gött.
Kanske borde göra något vettigt nu.
Pusshej Locas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0