: O

Kimi och Ejda

What you hatin' on my naggers for?

"Jag kan inte andas när jag äter apelsin. Jag bara trycker in." - Kim

Ja, det blev några öl igår med Kim, Nadja och Patte fräsh.
Kim och Patte ville envisas med att spela cs och lyssna på finsk black metal.
Sen såg vi något klipp om en norsk metalsnubbe, Gaahl, som var konstnär, bög och musiker.
Han var uppväxt på något white thrash-ställe i Norge. Han och en annan person hade gått i samma
skola, ålder 7-18 eller något. De hann aldrig lära känna varandra riktigt. Sen hade den andra
personen tagit självmord efter de slutat skolan. Sjukt. Han som gjorde dokumentären råkade ställa
en fråga till Gaahl som han inte ville besvara, så istället satt han, helt orörlig, och stirrade rakt fram utan att blinka. Jag vet inte hur länge han gjorde det, men det var skitläskigt. Sen vred han på huvudet och tog en klunk vin.

Vetifan vem jag skulle rädda igår?!

Mig själv kanske.

Fast jag mår faktiskt jävligt bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0