Morgon

Här sitter jag, klockan är 08.36 och vi har precis lämnat fastlandet.

Idag ska jag lämna in hemtentan och sen ha prov.
Men det vet ni, för det har jag tjatat om.

Det är rätt lite drama i mitt liv för ögonblicket. Märkligt?
Kan ha något med att inget gammalt ragg har hört av sig.
Fast den där snubben jag skrev om förra gången ringde igår igen, fast på dagen.
"Hej, det är Nic...Klick" fast nu ljög jag.
Jag svarade inte.
Hahaha alltså i den låten på slutet: "HEEEEEEEEJ DET ÄR MOOOOOONIC... Klick!".

Jag har hunnit snusa två snusar.
Jag ska hinna med att ta på mig mascara och även hälla i mig kaffe.
Funderar på att sola sen.
Då får jag en promenad och en chans att bli mörkblek.

Hur fan får man tag på Snook- Superfitta?

Jag startade min iPod iförrgår. Har suttit som klistrad.
Fan vilken bra musik jag har på den.
Alla musik som försvann finns på den. I'm in love.
All gammal punk.

Nu ska jag sörpla i mig kaffe och sen kommer Calle förbi.
Vi ska gå till gymnasiet, naaaajs.
Förr hade jag alltid en massa skvaller om killar, men det har jag inte idag.
Men det spelar ingen roll.
Solen skiner?
Han kanske har skvaller, mwahaha.

"Rör din stjärt, gumman.
Du ser ut som Catwoman"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0