MOJO JOJO

Jag har löst universums mysterium.
Jag har räknat med mol.
FYHELVETE VAD SKÖNT ATT HA DEN LILLA SAKEN AVKLARAD.

FUCK THE WORLD!

Nu är det bara att plugga grammatik.
Konjunktion? Interjektion? INJEKTION?!

Erykah Badu - The healer
Horace Andy - Spying glass
Nationalteatern - Ylle
Mörbyligan - 7.38
OCH VAD VORE LIVET UTAN EEK-A-MOUSE?

Mwahaha.

Can you feel it?

Forskarfrilla.

Alltså jag hatar att presentera mig med namn.
Varför ska man göra det?
Skaka hand och sen säga sitt namn, jag nöjer mig oftast med att säga "hej".
Är jag nojig eller tänker jag som han i Nattbuss 807?
"DET ÄR JU ÅSIKTSREGISTRERING!"
Något fel är det ju.

Förut nös jag på hemtentan. Säkert en mol.
Puss och kram upphöjt i 23.

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha. Underhållning som vanligt. :D

2010-03-14 @ 14:31:09
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0