Miike Snow

Hormonrubbad.
Hungrig och ständigt sugen på chips.
Jag har 50 minuter på mig att bestämma huruvida jag förtjänar chips eller inte.
Antagligen kommer jag inte orka köpa det.

Provet gick dåligt men jag lämnade in hemtentan.
Calle bjöd mig på lunch.

En anledning till att aldrig mer festa:
http://uteiviken.blogg.se/
Men jag hoppas att jag är för impopulär för att vara där någonstans bland alla bilder.
UUUUUUUUUSCH!
Haha nu skrev Calle att jag inte var med.
BRA! Moodkillers!

Hittade de här godbitarna:
Miike Snow - Animal
Miike Snow - In the search of

Tack Spotify. Enjoy.

Ingen direkt drama idag, förutom att snubben skickade ett sms.
"Varför svarade du inte när jag ringde sjutusen gånger?",
kanske för att du ringde 7000 gånger klockan halv fyra på natten.

Nya trender:
Skicka tomma sms.
Bara lyssna på electropop.
Hata livet.
Plugga.
Prata norrlänska.
Äta chips.
Skaffa lärjungar i smyg.

Avslutningsvis: "are 'friends' electric?"

Mojojojo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0