I HATE PEOPLE

This time I’ve tried to get hurt
This time I’ve stay, untouched the pain and dirt
This time I’ve sticked to what I’ve learned
This time I fly so low I won’t get burn

Maybe it’s not enough
Maybe this time it’s just too much
Maybe I’m not that tough
Maybe this time the road is just too rough
Walk down, so I sit down

I’ve walked this road so many years
I’ve worn down all my boots, I’ve cried all tears
So many crossroads left behind
So many choices burned into my mind

Världens bästa hångellåt, kanske?
Eller kanske att tjuta till.

Fast jag kan ju inte gråta efter den här omgången.
Alltså man ska fan alltid vara beredd.
Lita aldrig på någon av motsatt kön.
Okey att det var någon annan men en tjej som säljer sig för piller?
Bitch, please.

Jag är fan äcklad.
"Jag tycker om dig, jag vill lära känna dig"
Jävla skitsnack.
Man ska alltid backa när någon säger något sådant.
Det är bara idioter som säger så.

Jag försöker lugna ner mig, jag är inte riktigt arg.
Det var jag igår, men vafan.
Gaah! Mest jag vet inte, likgiltig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0