Hubbabubba

Haha när Kenny och jag ingick i ett förhållande så vägde han 75 kg.
På den tiden sa han "Sålänge jag väger under 80 kg".
Hahaha men nu väger han 81 kg och har liksom pendlat lite fram och tillbaka
över 80-strecket. Så vad säger han då? Då säger han "Sålänge jag väger under 85 kg".
Jag tycker bara att det är lite skoj :)

På Svenska A var vi 16 personer (ungefär) som gjorde grammatikprov.
14 personer fick icke godkänt.
Min finska kompis fick VG.
Jag fick precis Godkänt.
Så jävla skön hon är, har bott i Sverige typ i mindre än 20 år och
kommer hit och bara kickar allas ASS på svensk grammatik.
Jag vet däremot inte hur fan jag lyckades? 39/80. 40 var egentligen godkänt.
Men aja, jag ska försöka få MVG.
Omprov. Bara lite stolt att jag ändå med nöd och näppe fick G-.
Betyder det att man ändå har lite pluggskalle? Hoppas det.
Nu fick jag reda på att min finska kompis tydligen är gift med en tjej.
Alltså hon är så jävla grym!

Imorgon får vi tillbaka Naturkunskapsprovet... :)


Bosses raggningsrepliker:
"Goddag fröken, hur stor är din massa?"
"Åh, älskling har du ändrat dina (blabla)sulfider?"

Så jävla nördiga skämt. Skrattade så jag fick ont.
Kanske för att jag gjorde 50 situps, 50 armhävningar & 50 rygglyft.


Fick ett sms om att jag ska hämta min dator idag också.
Fast då kommer jag nog vara sur.
De kommer säkert skylla på mig.
Suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0