Fuck forever!

Fuck forever, if you don't mind.
I'm stuck forever, in your mind.

Så jävla Hultsfred 2006.
Jävligt tält.

Jag har varit i Gunnebo i 2 dagar. Det känns seriöst som 2 veckor.
Nadja och jag var ute och gick minst 1,5 timme varje dag.
Sen har hon bjudit in folk för att spela kort. Jag har mest varit trött och tyst.
Hon har kört slut på mig, haha. Igår så tände hon eld på mig.
Hon skulle "busa" det slutade med att jag brann eller det var mina byxor som brann.
Men ändå? Psykfall!

1,5 timmes gång + 10 sit-ups + 10 armhävningar = träningsvärk.
Jag solade också. Jag blir fan gul och har fått fräknar.
White trash + hepatit = fresh.
Mitt hår är gult också.
Vit på vintern, gul på sommaren. Bländar solen, tjena.

Helg: Hemtenta & plugga inför prov.

Babyshambles - Fuck forever
Sisters of mercy - Temple of love
Remy zero - Save me
Refused - New noise
Puretone - Addicted to bass
Raised fist - Some of these times
Faster pussycat - Poison ivy
Fat Joe - Lean back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0