Försvarsmekanism

De senaste dagarna har jag lärt mig följande om mig själv på fyllan:

Jag kan lura exakt vem som helst eller vad som helst.

Jag går över lik för att få min vilja igenom.

Om jag inte får det blir jag en psykopat.

Jag gillar översnälla.

Jag är en mobbare.

Jag tycker om öl.

Jag skiter i allt, särskilt i hur jag beter mig mot människor.

Jag vill prata om "jobbiga" saker.

Jag blir ett sexistiskt svin.

Jag är endast snäll mot tjejer.

... Fast mot mina vänner är jag oftast väldigt rar.


Haha, jag har en ganska rolig försvarsmekanism när det gäller killar.
Jag ska hela tiden testa min gränser. Egentligen behöver jag bara någon
som säger åt mig, men ingen gör ju det. Vid väldigt få tillfällen har någon
frågat vad fan jag har hållt på med. Det gör att den här fulla bruden tror
att hon äger världen varje gång på fyllan. Vilket jag i och för sig verkar göra.
Men sen dagen efter så brukar jag få en liten boost av allt jag gjort. Även om
det varit mycket svinigt, men jag skrattar mest bort det. Sen är det en liten nackdel
att folk snackar bakom ryggen, MEN om ni stör er får ni väl fan säga till.
Min syn på killar/män/pojkmän/karlar kanske inte är den bästa nu för ögonblicket,
eller kanske aldrig har varit. Det är ni som väljer om ni vill vara undermänniskor
eller jämlika.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0