Dying

Jag vet inte vad som kommer få mig att må bra.
Jag vet inte om jag lever i överflöd eller om något bara fattas mig.
Mitt humör svänger som en pendel.
Det är som att jag försöker bekämpa en depression med fel redskap.
Vissa dagar mår jag bra, kanske för att jag är en attentionwhore.
Jag vill vara bäst i världen.

Jag har så ont i huvudet idag.
Det gör ont bakom vänster öga, som ett tryck.
Om jag fick välja?
Jag skulle bara fly och glömma vem jag är.
Slippa mötet med verkligheten och bara glida i en dimma.

Jag känner mig värdelös.
Är det bara den här dagen?
Jag var lycklig igår, klart jag var, för min hjärna var bedövad.
Idag? Känslomässigt bedövad.

Jag älskar er, mina vänner, det vet ni.
Men idag är inte livet på min sida bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0