Bebis

En kompis ska bli mamma i Oktober.
Grattis darl :D

Jag drömde att jag födde en jättesöt bebis i natt vid namn Ester Aurora.
Skitsöt bebis. Mina ögon men en annan persons näsa och mun.
Fast jag berättade inget om att lilla Ester Aurora hade fötts till honom.
Hon var så jävla söt! Jag har haft mammakänslor hela dagen.
Blev inte bättre när min vän berättade att hon ska bli mamma igen.

Är det här jag?!

Biologiska klockan tickar... troligt.


Fick MVG på novellen i svenskan.
Den var inte ens särskilt välskriven.
Fick iofs bara VG på muntliga redovisningen.
Men vad förväntar man sig av någon som är försupen?

Ska plugga hos Nadja.
Kommer hem på Onsdag igen. Så ni vet :)

Nu ska jag hämta min nya tröja.
My adidas.


Dead Kennedys - Too drunk to fuck
Blondie - One way or another
No Doubt - Trapped in a box


Räcker så.

Kysshejpussochkram


Kommentarer
Postat av: Bea

Haha, älskar din blogg. :D

Bra med betygen :D

2010-03-08 @ 19:25:16
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0