Juli 6, 2010

Så sitter man och känner sig tom...
sen helt plötsligt inser man att man inte lyssnar på musik. Gaah!

Igår gjorde jag hyss på chatroulette. Lucas vet vad jag gjorde, men det är en hemlis.
Well, ni kanske får veta om ni frågar hahaha. Fyfan vad psyk man kan vara där utan
att någon tar illa upp. Snackade med en Walesare ett tag, han var rätt rolig.
Jag var ganska efterbliven och sa att Wales var en regnig stad. Jag skämdes jättemycket
direkt när jag insåg vad jag skrivit. Han reagerade inte ens. PLUGGADE GEOLOGI!!!
Gissa vad jag ville prata om då? Jao, det gamla vanliga dvs. dinosaurier.

En grej jag inte fattar är att jag verkar gilla killar med lockigt hår?
Det är den enda utseendemässiga saken som en kille och jag kan
ha gemensamt, tycker jag. Allt annat ska vara tvärtom typ.
Det där med längd på killar tycker jag faktiskt inte spelar någon större roll.
Haha alltså en gång drömde jag att jag var intim med Weeman.
Det är ganska sjukt han är ju typ 120 cm, så jävla sjukt. Inget jag skulle göra.
Eller? Jag bryr mig inte så hårt om det där.

hahaha

Kommentarer
Postat av: maria

den va mkt snyggare än skorpionen vill inte ha den

2010-07-06 @ 22:19:33
Postat av: ida

Du måste behålla den föralltid, Maria!

2010-07-07 @ 15:08:24
URL: http://caprisonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0