Bad things

- Öh! Bad girl eller vad du nu heter... Alqaida!

Ah tja! Näe vad ska man säga om livet? Suger litegrann?
"Det här med livet, det är nog inte för mig"
Näe, men vafan. Finns egentligen inte så mycket att skriva om?
Eller jo, det gör det egentligen men det blir bara FÖR mycket.

Min gamla granne har dött, det tycker jag är tråkigt.

"My boyfriend told me to be more affectionate... So I got two boyfriends"

En sak som stör mig är fan när man ska dejta någon och den personen är nervös.
Jag blir fan nervös av nervösa personer. Det blir lite som "VA-VA-VA-VAFAN ÄR D-D-DU NERVÖS ÖVER?"
eller dejt eller vad fan det heter. Alltså jag är ingen känslosam person eller speciellt
mysig. Jag tycker mest sådant är jobbigt, men när jag väl myser med någon och
liksom tycker om det får jag panik över mig själv. Liksom det är sällan jag gillar att kramas
eller typ ligga sked med någon när man sover. Det funkar bäst när jag är full, för då är
det lite som att man ändå skiter i det. Men liksom när man myser med någon utan att hångla...
det är ju bara fucked up. Jag hånglar hellre med någon än att mysa med personen.
Så jävla intimt att mysa. En annan sak med det här med att hångla, varför ska det hela tiden
ligga på vem som tar initiativ. När jag inte bryr mig tar jag alltid första steget. Men sen när
jag väl bryr mig så gör jag aldrig något. Tycker jag att något är för intimt som t.ex. att mysa
så vill jag alltid prata om något opassande/omysigt. Typ som att desarmera en bomb.
En annan sak som stör ihjäl mig förutom det där med att dejta en passiv och nervös person
är att de känns så jävla attentionwhore. Man kan själv säga typ "DU Ä SÖT" eller något annat
bara för att man vill hångla eller osv. men om man inte får något tillbaka? Så då tänker man
"Jaha, du vill bara ligga?" MEN DÅ KAN JU PERSONEN TA SÅDANA INITIATIV ISTÄLELT FÖR ATT MYSA!

Locos

Kommentarer
Postat av: Bea

Hahaha, du är verkligen speciell :D

2010-07-21 @ 16:51:20
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0