sommarstugan

Eva väckte mig imorse med "VI ÅKER OM 20 MINUTER!", gaah!
Slängde på mig kläder. Åker bil dit, är grinig för jag inte kan röra mig normalt
eftersom jag är lika rörlig som ett lik på morgonen.
Vi kommer till sommarstugan, man kan gå dit men det blir omväg då den ligger
på en halvö, så min moster får ro och hämta oss. Jag envisas med att ro ut dit
trots att jag har cirka 0 muskler och det är motvind. Där möts jag av min släkt,
eller typ hälften av dem. Fanny 11 år och Victor 7 år är där, mina småkusiner.
Vi gungade, kastade pil, stretchade för att kunna sparras (INSNÖAD=P), spelade
badminton, fotboll och sen så badade vi. Jag fick låna en gammal bikini av mormor
som satt lika bra som en säck potatis. Men jag tog årets första dopp, det var ju
faktiskt 23 grader i vattnet. Fatta vilken mes jag hade varit annars. Sen såg
vi lite fotboll och ni vet ju säkert hur det blev. Helt sjukt. De bjöd på färsk lax,
fatta vad gott. Mamma och jag gick till bilen. Sen åkte vi till Ukna för att ta kort
på en gammal båt. Hon tog sommarkort på mig där jag såg asäcklig ut.
Det var skoj!

Hela dagen var skoj :)

Nu måste jag sova innan jag får problem med hjärnan.
Ofta sexan visar läskig film såhär dags? De skapar förfan sömnproblem!

MUSIKVIDEON KOMMER UPP IMORGON! ASBRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0