Showbiz

Ao, har ju varit hårt efter min video, skivkontrakt och grejer.

eller nu ljög jag...
Jag har lekt med mina småkusiner hela dagen och betett mig som en 12-åring.
Vi åt på resturang och jag beställde något som heter "Delikatesser från havet"
= rökt ål, gravad/rökt lax och sill!
De andra såg skeptiska ut, men jag gillade läget. Men sen blev det för mycket fisk.
Haha jag beställde efterrätt också, choklad tartolette!
Var så mätt att jag trodde att jag skulle spy... men istället lekte jag med Viktor och Fanny
i the kickass lekpark i Brevik.

poserella
Lite fanbilder
kgfsäk
LÖÖÖV
Typ lite tjafsig!

Kärlek är när någon ger en fingret och man inte slutar följa dens blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0