Sappy

Jag vet inte varför jag har varit så jävla sur, men på något sätt blir jag glad av att
skälla på folk. Särskilt killar, eh. Jag vet inte varför?
Kanske får lyssna på andras relationsproblem, därför jag blir så anti.
Men jag tycker det är bra att mina vänner vill diskutera sina relationsproblem med
mig. Hellre det än att de bara är tysta om dem och mår dåligt, men jag tänker
bara att det där med relationer inte riktigt är min grej bara. Det som är min grej
är nog att ställa upp för mina vänner, även om jag är off och svarar dåligt i telefonen.

Är det värmen eller? Haha.

Imorgon kommer i alla fall min lilla kusin in hit med sin polare.
Jag ska visa dem västervik, lär ta typ 5 minuter.

Nu ska jag snart duscha och sen läsa om kändisar på wikipedia, eh.
Löv Wikipedia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0