Pop a cap in...

Haha fan vilken angry bitch jag är ibland.
Näe, men det är en massa jävla saker på min hjärna nu,
har inte tid att leka lekar eller hantera problem.
Alla vet vad jag tycker om problem.
Fast, ja, jag är medveten om att det är jag som är problemet.

Idag gick jag upp vid åtta och Maria och jag stack till Vimmerby för
handla en present till hennes far a.k.a. Mr Vain! Han fyllde år igår,
grattis Veine! Maria köpte en assnygg tröja och ett läppglans.
Jag köpte två läppglans, ett som luktade fjortis så jag kanske
får hångla med barn! HAHA NEEE! Busar bara.

Alltså det är sjukt hur obetydlig man är som människa.
Kanske därför alla har sådant bekräftelsebehov för
man innerst inne vet att man som människa är obetydlig.
Det är så det är.

quasimodo
Ska krypa tillbaka in i klocktornet nu.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0