Mer klipp.


Ett litet klipp på mig och "Carl" när vi dricker folla i peruparken.
Jag ville busa men Calle ville bara tala ut...

Haha ni vet när man ska kolla hur snabb reaktionsförmåga man har när någon
släpper en linjal och man ska fånga. När jag gick på komvux sov jag och åt
lite dåligt så ibland fick jag spasmer i typ händer och ben. (En gång höll jag i
en Caffe latte och slängde den åt helvete för jag fick ett ryck inne på Willy's)
Här lyckades jag iaf fånga på film när jag ska fånga linjalen men kastar iväg den.
CP CP HAND!

Fortfarande sjuk = :(
Har haft sjuka saker i benet sen igår.
Det känns som att det strömmas varmt blod ner i foten var femte minut typ.
Vad fan beror det på? Kenny sa att det var ischias?! EH.

Kommentarer
Postat av: Kenny

Jag sa väl inte att det var ischias. Bara en lös teori efter en google-sökning! :D

2010-07-01 @ 18:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0