Inte direkt

Okey, kära läsare.
Dags att unleash my fury.
IDA SMASH!!!!!

Hur som helst, jag var på en dejt på visfestivalen.
Det var inte planerat utan det blev en spontan dejt.
Inga problem för mig. Vi myste utomhus till sju på morgonen.
Det var skitmysigt och allt var bra. Fast vi pussades inte ens.
Bara kram och mys. Ja, ni vet att jag inte gör sådant annars.

Sen en till dejt. Han kom hit. Jag hade städat hela dagen.
Vi såg på film. Myste lite. Jag kysste honom and so on.
Ja, ni fattar vad som hände säkert. SEN BALLAR DEN JÄVLA
IDIOTEN UR OCH ÄR DRYG MOT MIG. Liksom vad i helvete?
Lite drygvibbar innan och blandade signaler. Sure thing.
Lite dryg får man vara, men man kanske inte ska spela svår
när man är på dejt? Det tycker inte jag i alla fall. ÅHHHHHH!

Får ett förlåt-sms dagen efter, skickar ett svar. Får inget sms
tillbaka och sen var jag tvungen att förklara en sak så det inte
blev några missförstånd. Inget svar. Jag blir vansínnig och säger
åt honom att ha det bra. Vilket jag inte alls menar.

Hur kan en bra dejt bli till en dålig?
En annan sak jag inte förstår är att varje jävla snubbe som jag
kommer i närheten av ska börja bete sig efterblivet.
De blir så jäääääääääävla nervösa. Fucking whores.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0