In the search of...

Jao, ska kanske inte gnälla så mycket.
Men jag hatar när någon bara ignorerar, tål fan inte det.
Disrespect. Tycker det är fegt att ignorera.

Färgar håret, tralala!
Har inte fått pengar från försäkringskassan än.
Hur fan kan det bli så?
12 dagar sen jag postade lappen, så jävla irriterande.
I NEED MONEY!
CASH RULES EVERYTHING AROUND ME.

Fuck all you hoes, get a grip motherfucker.

färgar håret

Jag har förresten köpt en lip plumper som man ska använda morgon/kväll.
Det ska tydligen förstora läpparna på riktigt. Med regelbunden användning
ska läpparna få ökad fyllighet efter ett tag. Så nu kan man faktiskt säga:
"Följ min läppförstoring på min blogg"

jdkdkd

smlsöa

Jag och Ian hade ett "serious talk" igår :P
Vi vet ju båda att vi antagligen skulle vara det perfekta paret.
Men sen bor vi ju i olika länder och jag vet inte om jag ens
kommer förstå hans dialekt. Har inte walesare den konstigaste
dialekten ever? Men aja, här sitter man fast i en liten stad med
världens sämsta utbud på någonslags stimulans. Det passar inte
mig riktigt. Vi får hoppas att jag kommer in i Halmstad :)

På fredag kommer det i alla fall bli kul. Jag ska dricka öl hemma hos
Kim med förhoppningsvis två klädda herrar på 30+

Pusshey på er ;*

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej jag färga också håret. Grönt.

2010-07-28 @ 21:41:20
Postat av: Erik Jenzén

Underbar blogg! Du är väldigt vacker =)

2010-07-28 @ 23:51:32
Postat av: Telilla

Vad heter den där som ska förstora läpparna? :O skull vara intressant att testa faktist.



Sure. skulle kunna fixa en bild på dig :D. Men då får det dock inte vara någon suddig blir så svårt då xD

2010-07-29 @ 11:48:03
URL: http://fattyfat.blogg.se/
Postat av: Telilla

okej



Hehe, men du får väl skicka någon bild till mig annars. Haha

2010-07-29 @ 14:50:41
URL: http://fattyfat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0