I'm not your babe

Alltså, jag tror jag hånglade med någon i Lördags men jag minns inte vem?
Jag har mina misstankar men jag vill fan inte berätta för han är white thrash.
Jag fattar inte ens hur det gick till? Helt plötsligt hade jag en tunga i munnen.
"HÅNGLA SOM DU ÄR OBEREDD" ska jag skrika nästa gång jag attackhånglar.
Lyckades inte trycka ner någons huvud mellan mina ben, var inte spelklar.

Aggron sitter kvar? Helt sjukt. Jag är fan förbannad.
Anledningar:

1. Hej, jag är verkligen inte slampa. Jag är ditt gamla ragg men jag
har inget emot att stirra och uttrycka mig om din kompis tuttar. Idiot.

2. Hej, jag blir kär i allt som rör sig. Även om vi är vänner så har jag
alltid stånd när vi umgås. Det är helt normalt.

3. Hej, jag svarar inte på dina sms. Varför tror du att jag undviker dig?
Det gör jag verkligen inte, jag har all rätt att bete mig som en dryg åsna.

4. Hej, jag PM'ar dig på bilddagboken men sen när du kommenterar med
en random-kommentar så tar jag bort den. Jag skäms inte alls för dig.

På detta svarar jag:
Hej, jag heter Ida och jag är inte dum i huvudet.

Igår började jag tjafsa med en snubbe som jag brukade lira PL med ;)
Bara för att, han har typ fått cp-ryck ibland och skrivit "sug kuk" och så
och sen försökt få mig att camma med honom. Knäckte honom litegrann.
Käkar huggorm, jag är fan farlig. Och nej, grabbar, ingen PMS eller så.
Eventuellt ägglossning eller något, men det är skitsamma ^^ Blir så jävla trött på idioter.
Nolltolerans, ska vi tävla om vem som kan bete sig värst eller vad fan vill ni?

Grattis Lucas på födelsedagen btw :)
Lucas

Kommentarer
Postat av: maria

ida, du har ju blivit riktigt bra på paint. skills! övning ger färdighet

2010-07-13 @ 00:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0