German luger for your ass, bitch, deepthroated...

Haha varför tycker alla att jag är så scary?
Nej, jag skojade. Jag vet att jag är scary.

"Om jag var en kille så skulle jag aldrig våga prata med dig" - Mamma

HAHAHA!

Charlie

Jag är ju rar och klappar djur etc etc etc. Fast jag har nog bara
svårt att lita på människor i snitt. Vet ej varför. Tar nog ett tag
innan man fattar mig bara.

Kolla vilka roliga bilder Nadja har lagt upp idag! Haha de som inte vet vem
lilla Nadja är kan alltid kolla på bilderna på mig ;P

Och vem fan är den där Erik Jenzén? Tror inte ens det är en riktig människa.
Vem säger att min blogg är "underbar"?

Haha alltså det där med dans. Jag är som Brandon i Beverly Hills, jag dansar inte.
Men sen en gång så fick jag och Maria en flipp och dansade sista låten på stadt.
Ja, det här var ungefär 100 år sen. Så kommer det fram en snubbe som var snäppet
kortare och sa "ska vi dansa?". Ett nej räckte inte. Ett "jag är gay" räckte inte.
Där stod dvärgen och tittade ledset på mig och Maria... fyfan vilken idiot.

Några av de sämsta TV-serierna:
Smallville
Cheers
According to Jim
Two and a half men

och sen alla sugiga jävla kriminalserier!

Kommentarer
Postat av: Erik Jenzén

Nog är jag riktig alltid: http://sv-se.facebook.com/yemmster =P går dock under mitt fina mellan-namn nu hehe och en lite 'bratig' version av Jensen =)

2010-07-30 @ 18:29:09
Postat av: Tess

HAAH "där stod dvärgen och tittade ledset på mig och maria"

2010-08-03 @ 00:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0