Chatroulette

Näe videon var inte planerad och nej inte seriös.
Får en massa frågor av mina fans hela tiden, gaaad!

Chatroulettade med en psykopat!!!
Alltså det första han sa var att han ville döda mig och sen sa
han att jag var det fulaste han någonsin sett. Alltså hans föräldrar
satt i bakgrunden och skrattade med en BEBIS i famnen.
Masspsykos.

- where you from?
- guess
- I don't know
- sweden
- where am I from?
- The US
- Why do you think that?
- BECAUSE YOU'RE ACTING LIKE AN AMERICAN, ASSHOLE!!!

Men som Lucas sa, min nya kompis, "Orka vara psykfall" hahaha!

Jag gillar fransmännen bäst, de är sofistikerade.
Tyvärr inte så bra på engelska men min franska är inte den bästa heller.

Kommentarer
Postat av: Lucas

Franska är inget att satsa på... det ända man borde kunna är den franska national sången!

2010-07-05 @ 16:35:31
Postat av: ida

Haha ja, den är ju cool!

2010-07-05 @ 22:55:19
URL: http://caprisonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0