Ännu en fin dag för sprit och knark

Jag stör ihjäl mig! Mamma saboterar för mig, alltså man lägger fan inte ner blöt tvätt
i tvättkorgen när någon har hängt den. Jag är fan vansinnig, men jag kan inte säga
något för då åker jag ut (50% chans). Ja, det är så man hanterar problem i ett hem,
man håller tyst om dem och går och stör sig för annars så har man inget hem längre.
Mycket funktionell relation det här, måste jag säga.

Siri typ dissar visfestivalen för en kille... jag vill hitta någon som jag kan ha en pakt
med om att killar är bra vänner och eventuellt bra ligg. Någon som är värdig.

Jag drömde fan att ett gammalt ragg skrev "jagtyckeromdigochsex" till mig i ett sms,
det var ganska störigt. Fast HAHA, vad kul det skulle vara att skicka det till någon.
Kanske särskilt ett gammal ragg... Okey, nu förstår jag hur han tänkte.

Aja, ska sola bort mina FINNAR. Jag har fått finnar, t.ex. i pannan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0