6feetdeepiswhereyousleep

Haha gårdagen var så jävla white thrash.
Jag sa till Danny att jag skulle kunna ligga med honom, eh, hur fan tänkte jag?
Och Danny sa "Men ida, vi har känt varandra jättelänge!" men jag bara
"Whatever" ^^ Inte för att något hände, men jag vetifan vad jag tänkte.
Jag blir verkligen psycho på fyllan, bara skiter i konsekvenserna och tänker
med reptilhjärnan. Men sen hade det hänt en sak tidigare på kvällen som
gjorde alla sura.

KNARKARE HAR TAGIT ÖVER PARKEN!!!
Barnknarkare!
Helt jävla psykiska

När gav barnen upp hoppet?

- Åh, har du champagne?
- Nej? Det är vin
- Får jag smaka?
- Nej
- Vaddå ser jag oren ut?
- Jag vet inte
- Man brukar inte snåla på en fest
- Jag visste inte att det här var en fest?
- Jag kan inte säga en person som är snål på fest
- Nu kan du det
- Och vem är den personen då?

OCH JAG SA ALDRIG MITT NAMN.
Stör ihjäl mig på att assholes loves me.
De dras verkligen till mig... måste vara hårfärgen.

Kommentarer
Postat av: Bea

Fan att du däckade igår! :P Och fan för de jävla pundarna, PARKEN ÄR VÅR!!

2010-07-10 @ 14:01:24
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/
Postat av: ida

Jag däckar jämt. Det är mitt partytrick! I KNOW! FUCK OFF FUCKING MOTHERFUCKERS

2010-07-10 @ 14:54:05
URL: http://caprisonne.blogg.se/
Postat av: Tess

haha barnknarkare...sickness

2010-07-12 @ 17:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0