Yay!

Kenny skrev ett roligt inlägg om när vi solade solarium!
Det gjorde mig faktiskt mycket glad.
Man vill ju som sagt veta att man har haft någonslags betydelse,
både som vän och som ex. Särskilt när man har så roligt ihop
och har många minnen.

Tyckte lite synd om mig igår.
Så jag shoppade loss lite på H&M's hemsida.
Bolero



Och sen en helt vanlig svart kjol som det nog inte intresserar någon att se...

De här blev det i alla fall. Vet inte varför jag köpte de här?
Temat känns lite "Pretto in pink", eller ja tröjan är ju skär.
Resten är ju lika mörkt som Parken 2003, haha.

Hängde med Pim idag. Vi hade Wii-turnering.
Honn vann, så GRATTIS :D
Vi pratade om livet, framtiden. Alltid lika mysigt hemma hos henne.
Hennes lägenhet är liten men jag gillar den så mycket, den har verkligen karaktär.

Hade världens sjukaste dröm om min PL-kompis Snippen i natt.
Såg dock världens sjukaste/coolaste fåtölj. Blev lite tänd på idén.

Bilder hemifrån Pim dyker upp i morgon.

Kram och kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0