Whip you with a strap

Sjuk dag? Jo, jag tackar.
En p12a som kallat mig för ful i, en evighet?
Jag tröttnade på att han och en quasi-indier kallade mig ful.
Så jag sa till p12an att hans tjej var en rugguggla.
Sen hade jag plötsligt horrykte på skype och pimpland?
Det konstigaste är att ingen verka förstå hur de själva ser ut.
Tillbaka in i klocktornet Quasimodo!

Kenny ringde ett "ringa upp" samtal till vår hemtelefon.
Ett sådant som mottagaren fick betala. Eva svarade men
accepterade inte. Sen fick jag en rejäl utskällning av henne.
Jag försökte ringa Kennys mobil men fick inget svar.
Blev skitorolig. Han ringer aldrig till hemtelefonen och sen när
jag inte fick tag på honom i mobilen? Klockan åtta ungefär
skulle han vara tillbaka på sin skola så jag sms'ade hans
kompis kvart i nio som sa att han inte hade kommit dit än.
Jag blev jätteorolig och trodde att det hade hänt något allvarligt.
Gick runt och bara väntade på svar, från något håll.
Tillslut fick jag sms av Kennys kompis Linus att allt var lugnt.
Sen ringde Kenny från Linus mobil när han kom fram!
Så hade han glömt mobilen hemma och ringt från en telefonautomat.
Jävla tur alltså. Var sjukt nervös och orolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0