Tack

Tack för alla fina kommentarer!
De värmer verkligen :)

Jag var och klippte mig förut idag.

Frissan: Oj, vill du ha näring i håret?
Jag: Ja, tack.
Frissan: Då ger vi dig näring... MASSOR av näring.

Haha, men det var bra att hon sa att klimatet gör mitt hår så slitet.
Klippte bara topparna. Jag kan ju ändå inte sköta en frisyr som alla
ni är modiga män och kvinnor som vågar att klippa frisyrer och färga
i spännande färger!

Tyvärr är jag inte klar, ska färga de döda hudcellerna också.
Tills dess!

hemlis

Hemligt kort.


Hårmodell

Det här är min supercoola internetkompis Sallad.
Hon provade på livet som hårmodell i Norge.
Skitsnygg!

Imorgon ska jag träffa C :)
Jag vet inte hur mycket jag får skriva men jag kan skriva mer imorgon.

Att säga "Jag är inte så trevlig mot dig för då vill du bara prata med mig"?
Inte helt socialt kompetent. Fast jag var väl inte så socialt kompetent när ett
gammalt hångel sa att han fyllde år och jag sa "Jaha..", gah!

Reminder: Amerikansk godis är INTE gott. Även om märket heter Wonka.
Lite mer information om godis: Det tar mellan 1- 3 veckor att framställa gelébönor.
WHY!? Det är inte värt det, så goda är de inte.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0