Okey...

Det har ju varit lite snack om mitt utseende på sista tiden.
Många har sagt att jag är ful och jag fick även höra från
en kille igår "Hoppas att du snubblar över ett lik så du slipper vara singel".

Anledningen till det var antagligen för att jag fick reda på att han är pedofil.
Han tyckte att jag klagade på honom? Är det inte absurt?
Ibland verkar internet vara ett stort rike där det råder anarki.
Ingen reagerar, ingen tycker att det är fel. Anledningen till att
jag ens bryr mig är för att jag tänker på de 13-åriga tjejer som
han kontaktar och charmar. Visst, det heter sexuellt attraherad till
minderårig, men det är likt förbannat ett brott som djurplågeri och pedofili.
Jag vägrar att tycka att det är en läggning utan jag anser att det är
ett brott, eller ett stort rop på hjälp. Om man anser att en 13-årig tjej
är fullt utvecklad mentalt och att hon "vet vad som väntar" är det helt fel.
Hur många av er tyckte inte att det var spännande med äldre killar?
Just den där identitetssökande perioden av ens liv kallat högstadiet eller
tidig tonår, vad fan visste man om livet, sex eller relationer? Inte ett skit.
Jag blir fan förbannad...

zzup

Angående mitt utseende.
Yummie down on this, you bitches!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hur fan kan man ens tycka du är ful??

2010-01-25 @ 17:55:22
Postat av: Anonym

Du är snygg Ida!

2010-01-25 @ 22:43:12
Postat av: Sara Rais

Det är bra att reagera på allt som är fel. Du är inte ful, du rockar!

2010-01-26 @ 12:21:14
Postat av: Elin

Det är bra att fler tar upp pedofili och spräcker bubblan om att det skulle vara en sexuell läggning. Det är en STÖRNING, inget annat.

2010-01-26 @ 18:01:43
URL: http://elinastrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0