Mohaha

Gud, jag var ett kaos igår. Hungrig, trött och dagen innan mens.

Maria kom hit vid 10 och fikade, det var ett mysigt morgonfika!
Vi pratade om eventuell buisness i framtiden, I like.

Pappa Kom hit vid 12 och vi prata om litteratur, Norra sjukhuset?
Som vanligt var jag bortskämd och fick lite pengar och en räksmörgås från Tant grön.
Blir det bättre än så? Nej.

Kanondag!

Fick även tredje säsongen av Ghost Whisperer.
Hmm, den är lite tillgjord och inte lika spännande som andra säsongen,
som enligt mig var klart bäst. Men det är verkligen en serie som man
måste se hela av ändå. För att få klarhet. Konstigt nog skrämmer den
mig inte ett dugg. Jag som är rädd för spöken. Haha, jag vet inte hur
många som känner till att mina största fobier är mörkret, spöken och
grodor. Hahaha, de larvigaste fobierna någonsin. Andra är rädda för
döden eller spindlar. Jag är rädd för spöken och grodor. Fjantigt.

"You have to cross over, go into the light"
Hahaha. Kanske är det för att jag tycker att Jennifer Love Hewitt är en ganska
dålig skådis. Hennes make i serien, ännu sämre. Fast egentligen kanske jag
bara är avundsjuk för han är den ultimata äkta maken. Han är kärleksfull,
romantisk, en bra lyssnare, en bra kock och accepterar hennes konstigheter.
SOM JAG! HAHA!

Min äckliga DVD har hållt på att jävlas med mig ett tag nu. Även om skivan är
helt nu så hackar det och den säger att den inte kan läsa av den. Förut fick jag
ett psykbryt på den.

Hur man lagar en DVD:
1. Inse att du är jävligt förbannad.
2. Kolla alla sladdar
3. Blås in där luckan öppnas
4. Kolla om den fungerar
5. Den fungerar inte
6. Ta ur skivan
7. Slå PÅ DVD'n, banka på den m.a.o.
8. Lyft den 1 dm över bänken
9. Släpp den
10. Se på filmen

alqaida säger:
Siri hade någon cp-Norge grej för sig när hon kom hem
Hon hade typ öppen mun (utan att röra den) och sa: jajajajaja

dallas säger:
hahahahahhahahahahahahahahhhaha
jag förstod inte riktigt först men sen så öppnade jag munnen och sa jajajajaja utan att röra den hahahaha då fattade jag
HAHA
fan de gör ju så

alqaida säger:
Och då sa hon att alla gör så i Norge
HAHAHAHAHAHAHA
Jag fick ju säga till henne att det var mongo som fan!

Förövrigt tror jag att jag ska lära mig photoshop så att alla tror att jag är snygg och vill följa min blogg!
MOHAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0