Burn motherfucker burn

Livet
Har fått nytändning på Bloodhound gang.
Så sjukt jävla bra.

"Yeah, I'm kinda like Han Solo always stroking my own wookie"
HAHA

Första dagen på Komvux idag, det var över på 40 minuter.
Ledig varje Tisdag. Wiii!
Kan eventuellt bli ledig några fredagar också, om man har tur.
Går 16.10 på Måndagar och till 17.00 på Torsdagar, illa.
Men alla är ju sjukt snälla på Komvux och ibland får man säkert
sluta lite tidigare. Hoppas det.

Calle och jag bestämde oss för att vända på dygnet genom att vara uppe hela natten.
Det slutade med att jag somnade i 2,5 timme. Men mitt internet dog och jag kände mig
trött. Orka sitta skype klockan 4 ändå?

Jag har varit duktig och köpt mat igår/ idag OCH ätit frukost.
Har sjukt mycket mer energi.
Jag köpte även järntabletter med extra mycket folsyra, det stod
att det mest för gravida. Men folsyra är väl bra för leder osv?
Kan ju inte ta någon skada liksom. Det är ju inte som att äta en isbjörn.

(MAN DÖR NÄR MAN ÄTER ISBJÖRN, ÄT INTE ISBJÖRN! DEN ISOLERAR A- VITAMIN I LEVERN.
ÖVERDOS!!!)

tattoo

Fin tattoo, som jag har designat haha.
I ARE IDASAUR!



Kommentarer
Postat av: Tess

bloodhound gang är alltid roliga att återkomma till, schysst gadd! haha

2010-01-18 @ 21:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0