RAMI

Upptäckte nyss Ramis blogg på nattstad!
Eh, jag vet.
Men jag tyckte om hans taktik, om man nu får uttrycka sig så?
Han var stenhård och ingen slampa.
Jag har varit helt fast på Paradise Hotel, särskilt nu när de "starka"
spelarna har blivit duperad av de andra och varandra.
I love it.

Hahaha gillade alla frågor han hade fått "Vad tycker du om kristendomen?".
Sverige, vad tror ni att han ska svara?
"Hej, jag HATAR kristendomen".

Fast jag antar att det var ett barn eller något som hade skrivit.

Förresten kom Carråhs felsms med i felsms, även fast jag fick veta
senare att ALLA sms kommer med. Vi fick 8 dissiga kommentarer.
Jag tycker fortfarande att det är sjukt kul.

JÄTTEBEBIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0