Might last a day, mine is forever

"I told you from the start just how it would end
When I get what I want I never want it again"

Nu har jag kommit hem.
En resa som skulle vara i en dag blev till fem.
Eller är det fyra? Jag vet inte.
Fyra nätter i alla fall.
En blandning mellan alkohol, cigg och stockholmssyndrom :)

Ain't that some shit?

Haha, hade lovat mamma att laga mat idag. Ack ack ack.
Vill inte tänka mer på mat. Uh. Känner mig övernärd.
Jävligt sugen på havsgodis dock :)

alqaida caprisonne.blogg.se säger:
Jag är hemma nu =)

calle säger:
heej
välkommen till verkligheten

alqaida caprisonne.blogg.se säger: HAHAHAHA



Glukoza - Schweine
Säger allt va?

Orkar inte skriva, ska äta (UUUUUH).

Nu är jag tillbaka igen Carråh, Lollo, Maria, Kim, Mamma, Pappa, Jeppe, Calle och mina älsklingslärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0