Dead or alive

Fyfan, ibland kan jag undra hur mycket skit man kan tåla?
Allt jag har försökt är att vara en bra och stöttande vän.
Jag säger till när jag tycker att det är tillräckligt och efter allt jag
har berättat för dig så tycker jag att du ska ta hänsyn på det som
jag har berättat om. Men allt jag får tillbaka känns som fjäsk, lögner
och rent utsagt SKIT.

Men att få höra att du värderar öl högre än vår vänskap?
Att du anklagar mig för att inte vilja se dig ha roligt eller ha vetskapen om det?
FYFAN!

"Sometimes I sleep, sometimes it's not for days
And the people I meet always go their separate ways
Sometimes you tell the day
By the bottle that you drink
And times when you're alone all you do is think"

När jag ber en person att tänka över sitt liv, ber jag den om att sluta ha roligt då?
Förtjänar jag att få höra att öl betyder mer än mig?

Visst, jag har också begått mina fel när jag druckit.
Men jag har fan aldrig planerat dem.
Om jag såg att någon av mina vänner köpte mer än vad de brukar köpa, så reagerar jag.
Gör det mig till en dålig person? Nej.
Men som tur är så vet de flesta av mina vänner att man aldrig planerar en psykisk misshandel
i form av för mycket alkohol. Det lärde vi oss för längesen.

Jag ger mina goda tankar åt familjen Rais. Jag hoppas ni mår bra, trots allt.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar Ida, det betyder mycket för mig.

Snygga bilder på dig och maria btw!

2010-02-04 @ 18:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0