DARE

En sak som jag tycker är jävligt larvigt är fega avskum som kallas människor, eller dylikt,
som sårar mina vänner. I huvudsak brukar det mestadels vara killar som kläcker att de
inte är redo för en relation. Om man utgår ifrån den punkten tycker jag att det är helt okey.
Men som i ett fall, vänta ett halvår? Snälla, vad förväntar ni er? Att det ska vara lugnt?

"Jag tycker om dig jättemycket, men jag är inte redo för en relation".
Haha HEJ klyschigast i världen. Varför inte bara säga "Jag vill inte".
Måste man verkligen säga att man tycker om någon jättemycket?
Fucking assholes.
Det är som att säga "Snälla, tyck om mig föralltid".
SVIN!

Stryk ska ni ha. Jag lovar, jag är inte trevlig idag.
Vad fan är grejen med känslor när man aldrig mår bra av dem?
Kärlek är jävla trams, jag ser ned på det.
Det finns ingen riktig kärlek, det finns bara vänskap, svek och sex.
Jag ska uppfinna ett piller som gör att man aldrig får känslor,
antingen ett som gör att man aldrig blir kär eller ett som gör att man aldrig känner sig ledsen.
Skulle hellre vara trasig i huvudet när det gäller känslor än att bli sviken eller se
någon av mina vänner bli svikna igen.

Som sagt är jag en jävligt empatisk människa och jag vill inte se någon av mina vänner lida.
Fan det dödar mig att se vänner ledsna.RÖR INTE MIN KOMPIS


Nu till något kul.
Låtsasbråka aldrig med en killkompis :P

Blåmärke
Ser ni blåmärket eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0