BTW

Mormor erbjöd mig en adidas-tröja idag.
Jag fick ett par strumpor med hjärtan på istället.
Mamma nämnde Kim och man såg hur mormor noterade att det var min pojkvän.
Fast det är han ju inte.

Mormor: Johanna och Ted ska ha sitt 25 och 50-årskalas ihop.
Mamma: Ojdå, det brukar ju inte gå så bra för Ida på 50-årskalas.
Jag: Hehe
Mormor: Men det gör inte så mycket. Richard och hans flickvän ska ju vara där då också.


Bara för att jag råkade bli lite full på ALLA 50-årskalas genom tiderna typ.
Senast med släkten var det just med Richard och Frida. Jag skulle visa att
det var okey att bli lite dragen på ett 50-årskalad. Men som ni kanske vet så
bjöd jag mina småkusiner på alkohol och de tog bort den öppna baren för att
jag var så dyng. Jag försökte även ge min lilla kusin cigaretter. På vägen hem
så förklarade jag för mamma att jag var oskyldig och allt var Richards fel.
Ted var även den som kallade mig "förtappad" när jag satt brevid bålskålen på
Mormors 70-årskalas. Innan jag ens hade fått dyngfyllan. Påminn mig inte ens
om Richards student. Ja, det var den gången jag blev utkastad från en studentskiva
och tappade bort min mobil i en svarttaxi och däckade på hans soffa.

Mormor kanske vill joina den här gången?

På min 18-årsdag blev vi lite dragna och gav komplimanger till varandra.
Jag sa att hon var så vacker när hon var ung och hon sa att jag var söt.
Det är typ det snällaste hon sagt till mig :) och antagligen det snällaste jag
sagt till henne.


PANIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0