Folkvett

Sublime - Santeria
Kottonmouth kings - Rest of my life
Erykah Badu - The healer
Eels - Mr E's beautiful blues
Popsicle - Popcorn

Alltså fyfan vad ont jag hade i nacken när jag vaknade.
Eller egentligen, fyhelvete för hela natten/morgonen.
Jag kunde inte somna. Sen vaknar jag av att grannen borrar
i betongväggen och jag ligger liksom och tänker:
"MEN FÖRFAN DU MÅSTE ANVÄNDA SLAGBORR!!!"
För man hörde ju att borren var för svag så man hörde
när den inte orkade mer. Fett störigt. Jag lägger en kudde
över huvudet och somnar om. Sen börjar mamma hålla på
inne i badrummet, och jag kan säga såhär: man hör ALLT
som händer i badrummet. Jag vet inte vad hon gjorde, men
det lät som fan. Sen har jag tydligen sovit helt fel för min nacke
var sjukt svullen och hade tappat känseln. Härligt. Men nu mår
jag väl helt okey, efter en panodil, tigerbalsam och lite slappande
i solen.

Fan vad gott det var med Västerbottenpaj igår.
Skulle egentligen hem till en killkompis igår och lyssna på musik och kanske
dricka lite vin, men jag pallade inte. Kallsvettades och fick lite näsblod.
Aa, min kropp är lovely. A little dysfunctional.

Haha fikade nyss med mamma. Sen kom en geting och hon börjar springa
omkring och slå på den och sen säger hon "titta vad aggressiv den är!",
liksom I WONDER WHY!!! Suck.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0