superhjältar

Well, idag känner jag mig överkörd av en spårvagn.
Så jävla trött i kroppen hela tiden.
Väntar på att Beverly Hills ska börja, fast just nu så står Smallville på i bakgrunden.
Jag blir fan förbannad. Vet inte hur gammal jag var när den serien började
sändas på tv, runt 12 år kanske? Då tyckte man att den var bra... nu när man ser
den så mår man mest illa. Skådespelarna suger verkligen. De tror verkligen att
de gör succé när de står helt tysta, stirrar och det blir ett "dramatiskt" ögonblick.
Fyfan, jag skulle kunna analysera hela serien och bara säga något negativt.
Det som i så fall är spännande är väl kryptonitens olika effekter på människor
dvs. superkrafter. Jag är ett stort fän av Marvel och DC comics. Fast stålis
har jag aldrig fastnat för. Skurkarna brukar vara de mest intressanta karaktärerna
som alla vet. Nu syftar jag inte på "WHY SO SERIOUS?", för jag tänker fan inte se
den förän hajpen lagt sig och folk slutar sminka sig så på Halloween. Ja, ni vet.

Aja, mina favoriter är Batman och Spider-man. De hjältar som i själva verket är
rätt lama, men ändå slåss mot de coolaste skurkarna. Skurkarna är genomtänkta.
Även fast man ser rätt liknande i Stålmannen, en rik skurk med onda avsikter och
mycket inflytande. Samma sak är det ju i Spider-man, men där är även den rika
skurken slugare och jävligt stark. Han kan liksom krama sönder sin motståndare.
Batman är ju den rika inflytelserika, det är rätt coolt. Han har ingen direkt personlighet,
vissa finner honom säkert mystisk och tilltalande, men man kan fan inte sticka under
stolen med att de han bekämpar har mer karaktär. Peter Parker är en tönt, det sägs
att han är smart, men det är han väl direkt inte. Han är en känslig plugghäst, men
ändå så lyckas han. Tänk om det skulle göras en serie om en ind superhjälte.
Jag skulle egentligen hellre se flera avsnitt med Venom än med Spider-man.
Venom har ju inte heller en direkt personlighet, men vilket avtryck han gör! GOSH!

Jag kan stolt meddela att jag har många filmer med spider-man och batman.
Tecknade och otecknade.

löalfkö

Kommentarer
Postat av: Telilla

haha, aa precis. Svettas som en jude som blir jagad av hitler. xD

2010-08-03 @ 18:29:49
URL: http://fattyfat.blogg.se/
Postat av: Maria

men störigast e ju tori spelling >.<

2010-08-03 @ 22:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0