Inte allt är dåligt

Med mitt förra inlägg menade jag inte att allt är dåligt.
Livet kunde faktiskt ha varit värre, jag kunde ha haft ett barn med någon av mina ex.
Då hade jag nog tyckt att livet var hopplöst.

Om jag inte hade haft någon utbildning.
Om jag inte hade haft mina vänner.

Imorgon ska jag hitta något att fira med skumpa, eftersom jag köpt skumpa.
Jag ska aldrig mer dricka ALE. Det är fan det äckligaste ever.
Eller nu ska jag visa er det äckligaste någonsin.

lmaf,lfm

Tänk er att ni förväntar er något coolt p.g.a. en snygg etikett men istället känns
det som att ni har blivit lurade ner i ett ölkoncentrationsläger. Det här var fan
bland de äckligaste saker jag någonsin druckit i hela mitt liv. Det är äckligare
än när man trott att vodka varit vatten och tagit en stor klunk. Tungan krymper
till 2 cm i käften och inget smakar bra efteråt. Man vill aldrig mer dricka öl.

Jag tror nästan Oscar Åström skulle hålla med, även fast han drack hårspray på en klassfest,
tredje året på gymnasiet, och spydde på en ruta. HAHAHAHA! Vem är skabbig nu, Oscar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0