Hmm...

"Jag har aldrig gjort något med Peddo- Gurra, jag vet folk som har gjort det, men jag har inte gjort något.
En gång ryckte jag lite i kalsongerna för honom i och för sig..."

"Kan man kolla text-tv vad det är för program på teven?"

- Jag umgicks med S*bah*tin
- Det kanske inte är sådant man erkänner?

"Jag har storlek XL men jag har en tröja i storlek S. Den hänger på min vägg och det står:
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker!"

"Hur gör man med persiennerna?"

"Jag spelar svår för att du inte ska tappa intresset! Jag vill att du ska bli kär i mig"

"Mitt ex var ett psykfall... hon hoppade av skolan och bodde hemma hos mig. Hon sov hela
dagarna, sen såg hon på tv och åt chips. Tillslut blev hon fet"


Haha, jag tycker faktiskt hon verkar himla skön!

"Tog du med mig hit för att döda mig?"

"Jag vet inte, det ena ögat är efterblivet"

"Jag tänker att allt är judo"

"Jag var typ hippierockare och hade en brun mockajacka"

"Jag är fet"

"Jag har en fet nacke med valkar"

Jag tror inte att det här med dejtande är min grej egentligen, haha, men när en person är
såhär så är det liksom svårt att sluta skratta... åt den.

Kommentarer
Postat av: Telilla

Haha, nu fick man sig ett skratt i alla fall XD

2010-08-11 @ 15:31:52
URL: http://fattyfat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0