Hm...

Ja, nu är jag minsann uppe tidigt. Mamma och jag ska åka to the Linköping.
Min hud har förövrigt torkat runt munnen, ser fucked up ut. Jag är på relativt
bra humör. Har fått in cash från försäkringskassan. I'll just sit and grin, the money will roll right in.
Näe, så har det faktiskt inte varit. Jag tycker inte att 2970 kronor på två månader
är särskilt mycket. Men tack alla som varit väldigt förstående de här två månaderna <3
Ni vet att jag bjuder igen sen när jag har pengar. Syftar mestadels på Siri, Karin och Carråh.
Jag borde ge mamma något fint också, hon fick liksom ett asbilligt linne av mig sist.
Det är ju förfan pinsamt. Vi ska ju ändå till Linköping idag så jag kanske kan bjuda henne
på mat? Jag är skyldig henne en miljon ungefär. Stackaren.

Vad är det med föräldrar som bara vill åka till IKEA?
Jag blir fan gasig av att vara inne på IKEA.
Haha, det där var en lögn men det var kul, tihi.

Man kan köpa grejer för att skapa krig, men kan man köpa fred?

Ingen aning alltså, den frågan dök upp i mitt huvud nyss...
"DU Ä JU INTE NORMAL" - Jessica från Fucking Åmål.

Fattar inte varför jag är på så bra humör? Pengarna eller?
Okey, jag är inte superglad men livet känns fan bra ändå.
Jag och Nadja snackade halva natten och skickade några av
de roligaste bilderna på oss själva, haha hihi.

Kan bju
den här kan jag bju på!

cool
Eeeh? Fast jag älskar fan den tröjan.

naaaw
Jag har tappat bort den här tröjan, eller gett bort den. VARFÖR?!
Jag köpte den typ när jag gick i sjuan eller åttan. Den var röd och grön,
storlek XL från JC's barnavdelning. Det står Philly Skatepark på den.
Fattar inte varför den här bilden är med i äckelmappen, den är ju inte
strålande men det är fan inte den värsta.

Aja, nu ska jag hälla i mig grädde med kaffe i, lyssna på Clawfinger (haha)
och sen borsta tänderna och ta en morgonsnus.

BTW!!!

- Hej, jag heter Sören (minns inte vad han hette)
- Hej, jag heter Barbie.
- Vilket fint namn!
- Haha
- Snusar du?
- Ja
- Jag snusar också. (Lutar sig fram och säger:) Jag tycker det är hett med tjejer som snusar.
 
HJÄLP?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0