Hello igen

Kom hem från Linköping för någon/några timmar sen. Sådeså.
Gissa vem som fick en Adidas-tröja ;) Jaaa, det var jaaaaag!
Det fick bli en grön med vita ränder, det var rea på den så den
var nedsatt från 700 till 400. Iofs en killtröja, men tjejtröjorna
har ju förfan inga luvor. Jag älskar att ha luva på mig...

Mamma: Varför har du alltid luvan uppe?
Jag: Nää, jag vet inte.
Mamma: Är det när du har rufs?
Jag: Nää, man är väl folkskygg...
Mamma: Jo, jag har märkt det!

Idag har jag och mamma inte pratat så mycket. Jag sov väl inte allt
för mycket i natt, antar jag, men å andra sidan så kan ingen knäcka
mammas rekord med att prata. Det är liksom inte en lugn och skön
tystnad utan det är prat. PRAT! PRAT! PRAT! PRAT! PRAT! PRAT!

Jag undrar hur min läppförstoring går egentligen, alltid svårt att se
skillnad när det inte är direkt injektion. Det kanske funkar eller så
funkar det inte. Vad tycker ni?

tjaaatjaaa

Och nej, jag plutar inte.

äf,skä
Där plutar jag, kan jag lova!

äämafä
NEEEJ MAMMA, JAG ORKAR INTE PRATA MER!

Förresten har jag fått allergi emot något, fattar ni vad störigt?
Jag har ingen aning mot vad, men något är det. Kliar som faeeen.

Jag köpte en sak till mamma, smaksatt kaffe. Hon blev glad. Tur för henne, wähä.
Jag hoppade emellan när hon skulle köpa och halvskrek "JAG TAR DET HÄR!".
Efterblivo! Utvecklo! Alejandro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0