HALLÅ HEJ WHAT'S YOUR NAME? HALLÅ HALLÅ

Hahaha hittade nyss ICP's disslåt mot Eminem.
Skrattar så jag gråter, det är så töntigt.

Haha alltså sen jag fick reda på att jag kom in på Halmstad har jag typ
snefyllat lite, ni vet arg men samtidigt busig. Lite elak mot killar dock.
Fast det bästa är de som fattar att jag inte är seriös utan att jag bara
beter mig svinigt för att få lite mothugg. I LOVE MOTHUGG. Haha men
jag fattar ändå inte vad jag gör i Västervik, är så trött på allt ändå.
Kommer säkert bli en mycket snällare person i Halmstad. Fast jag har
haft en kanonsommar ändå tack vare: Bea, Maria, Nadja, Kim, Aron,
Therese och Danny. Jag kommer sakna dem jättemycket när jag flyttar,
eller inte sakna Maria förhoppningsvis så mycket eftersom hon också
ska flytta till Halmstad :) Näe, men jag vet att jag blir psykopat på fyllan.
Men, det kommer ordna sig... People change liksom! Fast ibland till det
sämre, särskilt de som är självcentrerade så de tror att de har så stor
inblick i andras liv så de kan uttala sig om det. Fast de inte varit en del
av det på många, många år. Man kan tycka att det är sorgligt, men det
är sådant som händer.

Nä, men jag ser verkligen fram emot det här med flytten. Mitt liv ska få
en nystart. Jag kommer studera tills jag kanske gråter av panik. Jag kommer
hitta en egen lägenhet som jag ska bo i själv. Jag kommer ha kvar mina
gamla vänner men hitta nya också :D Jag är så himla glad. Det verkligen
känns som att livet kommer ordna upp sig nu, äntligen! Som jag har längtat!
FINALLY!

Jag är påväg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste hälsa på så ofta du kan! :`D <3

2010-08-08 @ 19:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0