...

Alltså jag hade skaffat en internetkompis.
Vi pratade om filmer och zombies, det tycktr jag var kul.
Sen åkte han till Tyskland för hans polare skulle träffa
en brud där. Sen förut skrev han "jag besökte en bordell",
varav jag skrev "så du köpte en prostituerad?" och fick
till svars "så kan man också se det".............................

Är det bara jag som ens har en smula moral kvar?
Det här var en jävligt vetig kille. Hur fan kan man
köpa sex? Bara det är ett jävla under. Jag blir så
jävla äcklad av killar. Hur fan kan man tycka att det
är okey och hur fan tänker man när man ens berättar
något sådant? Som att det är lika spännande som ett
första jobb eller att man tagit studenten, som att det
vore en jävla milstolpe i livet att ha köpt sexuella tjänster
av en annan MÄNNISKA. Hur fan kan man sjunka så jävla
lågt? Jag blir så jävla förbannad. Att en person köper sex
av en annan, hur fungerar man då? "världens äldsta yrke"
skiter fullständigt i om det skulle vara det eller inte. Det är
FAN inte normalt och det är FAN inte okey. Nackskott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0