Yesterday2day

Igår fyllde som sagt min lilla Nadja år...
Så jag skickade ett SMS till henne, trodde inte att hon skulle svara,
men det gjorde hon :) Så nu är vi sams. Känns skönt.
Jag blev jätteglad.

Therese hade gjort sushi, jag var ditbjuden.
Tony och Carro var där också :)
De drack litegrann, jag blev bjuden på en skrewdriver och någon
smoothievodka. Pallar inte av spritsmaken haha hihi.
Det var jättemysigt och vi snackade massor.

Sen kom Carros kompis Peter dit och hämtade oss med en bil (wöwöw).
Det var en bra bil, den gick fint och så.
Sen när vi kom dit så lyssnade vi på metal.
Fast det fanns ingen Thyrfing.
Jag tog på mig mina nya skor d.v.s. att jag blev 177 cm.
Therese blev sleepy, men höll sig vid liv.
Carro blev sleepy, men somnade.
Tony stack därifrån :O

Jag och Therese stack till Klubb Nio, där mötte vi Nadja och hennes polare.
TESS åkte hem efter en stund, hon var så trött.
Jag, Nadja och hennes polare stack ner till Sahara.
Det var rätt dött ute.
Så klockan ett hamnade vi på Diana och där åt jag en pizza...
Skitkul att träffa min lilla Nadja, hon är så fin! Love you, babe.

Gunnebofolket skulle hem till sitt så jag snyltåkte taxi hem, som de fick betala.
Hahahihi. Väl hemma så pratade jag godnatt med Bööb på msn, som vanligt :)

Imorse när jag vaknade, vid 12, mådde jag asbra.
Drack ju bara 3 märkliga alkoholblandningar och en halv smirnoff ice ;)
Skrev med min lilla kusin, Olivia, vi ska ju på 25&50-årskalas nästa helg.
Min kusin Johanna fyller 25 och hennes pappa fyller 50.
Så vi busade lite och skickade ett sms till Johanna och frågade om festen
egentligen var en maskerad. Johanna svarade att vi var välkomna att
klä ut oss. Svarade att jag minsann tyckte att man kunde läsa mellan raderna
att det egentligen var en maskerad. Haha. Tyckte jag var lite kul.

Resten av kvällen ska jag plugga.
Min dator håller på att börja krascha igen förövrigt.
HATA DATA!

e.e.e

Ett tomt sushipaket, murkelöron och en räkning...

Förövrigt, lite spännande skvaller om mig:
"Hon sa åt mig att ta av förlovningsringen"
Reaktion: OMG! VILKEN BITCH!

Anledning:
Till varför vi inte ses mer eller har någon mer kontakt.
(Även fast vi höll på i fem veckor efter det lilla uttalandet)
Förklaring:
1. Försök att vara finkänslig efter sex öl och en halv minttu.
2. Det var ju ändå slut, hallå?
3. Jag sa bara att den var avtändande.
4. TA INTE AV DIG DEN OM DU INTE VILL, PUCKO!

5. Hade sagt exakt samma sak om du hade haft ett koppel på dig.
6. Vi slutade snacka för jag betedde mig på fyllan och du inte kunde gå med på att "bara vara vänner". Så "romansen" var ändå över, but I'm still getting mine.

Luktar ju surt, av hela situationen.
Han kommer säkert komma tillbaka snart och vilja "prata ut"
och jag kommer att lyssna. Nicka lite på huvudet och svara på frågorna,
tillägga lite saker, lite saker att reda ut. Prata om vad man egentligen kände.
Som det fega as jag är kommer jag skratta ihjäl mig på insidan men sen
när man möts av "men jag tyckte faktiskt om dig på riktigt" så står man där,
dragen, och hör sig själv säga "jag tyckte om dig med".
Men egentligen tänker man "Det där var faktiskt flera månader sen, varför tror du
att jag skulle vilja prata med dig nu? Du betyder ingenting för mig. Grejen är att
jag antagligen var uttråkad och jag ville ha något att göra. Sorry".
Sen frågar man lite över skitsnack osv. personen förnekar skitsnacket.
Sen så är det avgörande "Ska vi ses i veckan?" eller "ska du med hem?".
Men nä, den gubben går inte. "Var står vi nu?"- grejen är så sjukt psykisk påfrestande.
Man borde egentligen säga "Du är död för mig" men det slutar alltid på ett eller
annat sätt. Man säger att man ska ses i veckan men försvinner snabbt till ett span
och socialize, så personen som ville prata ut tycker att man är ett svin.
Eller så tar man fördel av situationen och följer med hem, myser lite och är kärleksfulla
för att sedan aldrig mer höra av sig eller snacka med den och tycker att hela situationen
är LITE för klyschig och utarmad ur något som egentligen inte finns längre, eller kanske,
aldrig har funnits.

Lyfter på hatten, bugar och bockar. Niger som i Afrika.

"Who really cares, 'cause it's your life, you'd never know, it could be great"


Kommentarer
Postat av: Lia

Jobbig situation du. Kärleken kan vara bajs rent ut sagt allt ska vara så krångligt.

2010-04-17 @ 18:29:43
URL: http://annaceciliaingrid.devote.se
Postat av: ida

Haha fast jag känner ingen kärlek och har aldrig gjort :D det var liksom en fyllegrej!

2010-04-17 @ 22:09:14
URL: http://caprisonne.blogg.se/
Postat av: nadja

Jag älskar dig, Ida!

2010-04-24 @ 16:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0